Direktlänk till inlägg 22 december 2013

Hata julen? Vad händer på nyår?

Av Yohanna - 22 december 2013 14:38

HATA JULEN?

Julen.. Alla älskar julen god mat, paket, mys med släkt,vänner familj osv. Men jag gillar inte julen. Varför fira jul igentligen? Jag tycker det är helt värdlöst! De enda bra med julen är när barnen, river upp paketetn. Dom ser så lyckliga och glada ut. Var jag också så när jag var liten? Älskade jag också julen som alla andra? Som liten var jag otacksam, sa aldrig tack när jag öppnat presenten nån i min släkt hade köpt. Idag försöker jag säga tack och le lite. Men varför lee när man bara önskar att dagen tog slut. Man vill inte vara där. Skräcken för att se i syne pga så mycket folk. Skräcken för att vara otacksam, oartig. Jag är verkligen värdelös på att säga tack om jag får nått. Jag känner mig bortskämd om jag får nått. Måga säger att jag ska vara tacksam att jag får presenter, mat och så. För det finns många som int får paket elr inte ens mat. Jag hade gärna givit all julmat, eftersom jag inte tycker om julmat alls. Det bästa med julen är julmuset. Jag älskar det. Jag har märkt att på senaste iden har jag blivit petig på mat och allt. Jag ser liksom ingen lycka elr lägntan efter nått. Saker som jag älskade att göra för 1 år sen.  betyder ingenting för mig, det är inge roligt. de enda jag har sätt fram imot sen höstast är ridningen. Det känns som jag försvinner i en annan värld, jag tänker inte på problemen jag har. Ridningen är det som hjälpt mig hålla huvudet uppe. Som jag sätt fram imot varje vecka. Jag trodde att i1 månad skulle jag vara instängd i mitt  rum, inte se fram imot någonting..


Vad händer på nyår?

Men.. Igår hände en sak. De blev bestämt att jag ska åka till clara nästa vecka. Jag ser verkligen fram imot det jag räknar inte bara ner dagar utan till och med timmar. att få sluta 2013 och påbörja 2014 med henne. De är obeskrivlig! Hon är den som ger mig balans när jag tappar den, Den som alltid kan få en må bra även fast man mådde skit för 5 min sen. Hon är den som fångar mig när jag faller, hon är den som tar min hand och hjälper mig upp igen! Hon är den bästa vän man kan önska sig! efter 1 och ett halft år ska jag äntligen få träffa henne för första gången! vist är det lite pirrigt, jag är ganska nervös! Jag får skjus dit, men ska åka tåg hem. Visst då underar man '' hur ska hon klara det när hon har svårt med massa folk?'' Men jag har sagt till mig att jag ska klara det.  Jag har ävven sakt att det är okej att misslyckas. Jag har tänkt igenom det hurjag ska klara det. jag har hittat sätt att klara av det. Jag är rätt stolt över att jag har hittat ett sätt för mina syner att försvinna.

7 dagar kvar, Känns som en envighet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yohanna - 17 december 2013 14:11

Ibland vill jag bara försvinna. Jag vill inte existera. Det är som alla bara vill göra illa mig, som om jag är ett misstag. Jag vet inte varför alla folk ser ner på mig som jag inte är värd att leva. Som alla hatar mig bara för jag existerar. Vad gör...

Av Yohanna - 12 december 2013 13:17

 Har du, haft problem me att släppa den som du älskar. För varje dag ifrån varandra känner du dig ensam.Har du, sagt farväl när du önskat dig mer tid. För när ni va tillsammans så klarade du allting.Har du, fått veta sanningen om ensam är stark. Fått...

Av Yohanna - 12 december 2013 13:02

Jag har nu tagit tag i mitt mående jag kan inte må såhär längre, gått 5 år och jag mår lika kasst. Jag sa till min mamma antingen skjustar du mig till pysk i bollnäs elr så ringer du bup. För jag klarar inte av att leva såhär längre. Klarar inte av...

Av Yohanna - 12 december 2013 12:01

Tänkte börja med att berätta om min första kärlek och hur det gick. De tar på mig än idag. Gör fortfarande ont, men de går att leva med det.   När jag var 14 år träffade jag min första riktiga kärlek han tog mig upp på fötter igen. Han var den so...

Presentation


You have no idea how i'm feeling so shut up!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards