Direktlänk till inlägg 12 december 2013

Jag vill igentligen leva men inte såhär

Av Yohanna - 12 december 2013 13:02

Jag har nu tagit tag i mitt mående jag kan inte må såhär längre, gått 5 år och jag mår lika kasst.

Jag sa till min mamma antingen skjustar du mig till pysk i bollnäs elr så ringer du bup. För jag klarar inte av att leva såhär längre. Klarar inte av att se hur folk sakta dödar mig i syne. Klarar inte av att höra i syne att jag borde dö.  Jag önskar jag bara kunde skjuta mig själv, så jag slipper må såhär. Jag känner mig så ensam, som om jag är enam om detta. som om jag är den enda i hela värden som bara önskar att jag får försvinna, för alltid, för evigt. Jag har som sagt kämpat i 5 år, helt ensam utan en enda som viljat hjälpa mig. Fick tid på bup i måndags, jag bara grät hela natten, jag orkar inte förklara allt igen, inte en till gång. De var två st som mötte upp mig och mina föräldrar. En av dom snacka med mina föräldrar ensam och en annan snacka ensam med mig. Vi gjorde några tester för att se om jag var deprimerad, hade panik och ångest. Hon ställde frågorna och jag svara. men jag svarar de som gav poäng. När jag hade svarat på alla så sa hon att allt var riktigt djupt. Att jag skulle få prata med bup så fort som möjligt. De brukar oftast ta 1 månad i vänte tid men mitt läge så så allvarligt ut att jag skulle få snacka med läkare så fort som möjligt. Fick igår en ny tid som är imorgon till läkaren. Jag kommer antagligen få nå medecin, dom var nästan säker på att jag ska få för sömnen eftersom jag sover inte mer en 4 timmar barje natt och oftast så sover jag mindre en de. Sen snacka dom om Deppresion, ångest, panik och nått lugnande.


 
 
Ingen bild

Emelie

12 december 2013 13:33

Aww lilla gumman, du vet hur mycket du betyder för mig och jag vill inte annat än att hjälpa dig. Jag skulle mer än gärna vara hos dig hela tiden, varje dag, varje minut, varje sekund, men det går inte. Jag menar jag kan inte komma HEM till dig men jag finns för dig varje sekund, dygnet runt när du behöver mig! Du är en person jag skulle kunna dö för, du är så jävla underbar festis! <3
Faller du tar jag emot dig, ger du upp så får du min ork o kraft. Ingen kan någonsin veta hur mycket du betyder för mig. Alla dar jag kämpar mig igenom, då finns du där, du lämnar aldrig, du sviker aldrig, du finns. du får mig må bra och skratta när jag egentligen är ledsen. Yohanna, jag älskar dig min fina ängel! Blir alltid glad när jag pratar med dig. Du gör livet enklare och roligare. Du är min stjärna och jag älskar dig till livets slut! Du har en speciell plats i mitt hjärta och jag lovar dig, du lämnar aldrig den platsen! Älskar dig flera varv runt rymden som inte har ngt slut! Jag tror på dig och det kommer jag alltid göra. Kom alltid ihåg att jag finns när du behöver någon, när du behöver kraft eller bara prata! Jag lever i ett paradis just nu, i en dröm, drömmen tar aldrig slut sålänge du är med i den. Min älskade älskade älskade bästis, bff. Fyfan vad jag älskar dig ♥♥♥♥♥

Yohanna

12 december 2013 13:40

Aww mitt lilla gryn! Tårarna rinner fan, du är helt underbar. Tack för du finns för mig. Du förgyller mina dagar. Jag kommer alltid finnas för dig ooavsett vad. Känner du dig ensam, elr ledsen så vet du att du är inte ensam så länge jag finns hos dig. Gråter du så gör jag vad som helst för att få dig må bra. Du är viktig,Många älskar dig, dom som hatar dig dom är bara avensjuk för du kan vara så underbar som dom inte kan! Ge inte upp! Vi kämpar tillsammans tösen! Älskar dig festisbestis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yohanna - 22 december 2013 14:38

HATA JULEN? Julen.. Alla älskar julen god mat, paket, mys med släkt,vänner familj osv. Men jag gillar inte julen. Varför fira jul igentligen? Jag tycker det är helt värdlöst! De enda bra med julen är när barnen, river upp paketetn. Dom ser så lyckl...

Av Yohanna - 17 december 2013 14:11

Ibland vill jag bara försvinna. Jag vill inte existera. Det är som alla bara vill göra illa mig, som om jag är ett misstag. Jag vet inte varför alla folk ser ner på mig som jag inte är värd att leva. Som alla hatar mig bara för jag existerar. Vad gör...

Av Yohanna - 12 december 2013 13:17

 Har du, haft problem me att släppa den som du älskar. För varje dag ifrån varandra känner du dig ensam.Har du, sagt farväl när du önskat dig mer tid. För när ni va tillsammans så klarade du allting.Har du, fått veta sanningen om ensam är stark. Fått...

Av Yohanna - 12 december 2013 12:01

Tänkte börja med att berätta om min första kärlek och hur det gick. De tar på mig än idag. Gör fortfarande ont, men de går att leva med det.   När jag var 14 år träffade jag min första riktiga kärlek han tog mig upp på fötter igen. Han var den so...

Presentation


You have no idea how i'm feeling so shut up!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards