Direktlänk till inlägg 17 december 2013

Skriva av mig lite

Av Yohanna - 17 december 2013 14:11

Ibland vill jag bara försvinna. Jag vill inte existera. Det är som alla bara vill göra illa mig, som om jag är ett misstag. Jag vet inte varför alla folk ser ner på mig som jag inte är värd att leva. Som alla hatar mig bara för jag existerar. Vad gör jag för att folk ska trycka ner mig? Vad är det med mig som gör så alla hatar mig. Ja jag kanske är ett emo, jag kanske är den personen som alla ska trycka ner för att dom ska må bättre. Jag menar liksom, jag kan inte rå för att jag existerar. Ja det är då ni säger '' Jo, för du tar inte ditt liv'' Men hur mycket ni en trycker ner mig, hur mycket ni hatar mig. Så ger jag inte upp, bara för ni vill det. En vän sa en gång till mig att jag en en ensamkrigare, som strävar efter att hitta lyckan och hon har rätt. Jag har alltid varit den ensama. Jag har i 5 år krigat efter att hitta nån lycka. Ibland har jag trott ÄNTLIGEN har jag hittat lyckan och meningen med livet. Men jag har haft fel alla gånger.


Jag minns sista gången jag var lycklig de var när jag skrev med honom. Bara att veta att han älskade mig det gjorde mig glad. Han sa ofta att han älskade mig, och allt han önskade var att kyssa mig ömt. Han gjorde mig verkligen knäsvag. Jag trodde han var den rätta, den killen jag skulle dela mitt liv med. Jag drömde om honom och log, Jag har Men han lämnade mig, precis som alla andra. Han sa att han var annoulnda, att han ville försöka få det funka. Men han svek mig. Jag var svag igen.. Jag var ensam jag trodde verkligen på honom, han var ju allt jag önskade mig? Han var ju allt jag ville ha? Men han var väl inte den rätta för mig.


Nu är mitt månde så allvarligt att bup tror jag kommer ta mitt liv. Jag tänker ofta på det. Om jag tog mitt liv skulle allt varit bättre då? Jag skulle inte behövit lida mer, jag skulle inte behöva gråta ständigt och be om att få hjälp, som jag inte får.  Jag önskar jag kunde varit en glada personen som alla tror jag är. Men jag har nu inset att mitt mående är allvarligt en vad jag trodde, Jag har insätt att jag behöver hjälp, Jag har insätt att jag är sjuk.. Att jag behöver läkas för att kunna ge mig ut på livets banan igen. Läkarna har nu sjukskrivit min mamma för dom är rädd att jag ska göra nått dumt. Dom sjukskrev henne men inte mig? Det är ju jag som är sjuk. Det är jag som ska sjukskrivas inte hon. De var folk som skrev till mig på ask '' varför skippar du skolan och åker på ridning en gång i veckan?'' Jag skippar inte skolan, jag klarar bara inte av att vara bland folk. jag klarar inte av att se folk. Även fast ni inte tror det så är jag sjuk, det kanske inte syns utan på eftersom jag är inte typ försyld elr nått. Som ni kanske tror jag är. inut i skriker det att jag borde gå och dö. Jag är allvarligt sjuk. Såå du skom fråga det bara dra åt helvetet med dig! Du vet verkligen ingenting om mig! Den enda som vet hur jag verkligen mår det är jag. och till er som säger att ni förstår mig, att du vet hur det känns. Har du varit med om det jag varit med om? har du varit jag för en dag? Om inte så vet du ingenting! Så sluta säga du vet hur jag mår för det gör du ej!


För att klara av dagen så tänker jag på min bästavän. Tjejen som offrat så mycket för mig. Tjejen som alltid finns där oavsett hur mycket klockan är. Hon den enda som får mig lee även fast allt annat gör så ont. Hon är min medecin, hon är dn som tar imot mig när jag faller. Även fast jag bara vill hoppa framför ett tåg och försvinna för alltid, så vill jag inte lämna henne. Men jag vet att om jag dör, så kommer jag endå vara vid henne. Kanske närmare en nånsin. folk frågar mig hur kan hon vara din bästavän när ni aldrig träffats? Vi kanske inte har träffas men en dag kommer vi det. Även om det skulle ta 10 år. Så har jag lovat henne att jag ska göra allt för att träffa henne. Jag vet även att hon har det tufft nu, hennes egna problem och mina problem.



 
 
Petra

Petra

17 december 2013 14:29

Hej!
Jag är en tjej som gör gratis headers!!! Om du är intresserad eller vill veta mer så kan du kontakta mig på:
Kik: pewill00
Mail: pysen.w@live.se
Exempel finns på bloggen;)

http://www.pewill.bloggplatsen.se

 
DinAlldelesEgnaEme

DinAlldelesEgnaEme

17 december 2013 17:25

Grät igenom hela inlägget.. Tårarna bara rann. Nej jag lever inte i ditt tillstånd men ibland önska jag att jag gjorde det för du är verkligen inte värd detta! Och varje gång jag tänker på dem jävla idioterna som skriver såå till dig, så blir jag bara ARG! De gör ju fan bara allting värre.. De ska fan inte bry sig.
Jag älskar dig världens bästa bästavän och jag vet att jag sagt detta mååånga gånger men jag menar verkligen det .. Utan dig .. Vågar inte ens tänka tanken, allt skulle vart skit. Är såå glad jag har dig vid min sida hjärtat. Du äger mitt hjärta som ingen annan! ♥♥♥♥ Det är med tårar i ögonen, jag skriver detta, för duvet jag älskar dig för livet <333

http://www.emeliebaby.blogg.se

Yohanna

17 december 2013 21:49

Aww min lilla ängel. Du förstår inte, men du lyssnar och det betyder mycket för mig! Ingen är värd detta jag går igenom , verkligen ingen! Jag älskar dig med gumman, Du är stark hjärtat, du och jag är gjorda för varandra. Vi är menade för varandra. Älskar dig medm du och jag älskling

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yohanna - 22 december 2013 14:38

HATA JULEN? Julen.. Alla älskar julen god mat, paket, mys med släkt,vänner familj osv. Men jag gillar inte julen. Varför fira jul igentligen? Jag tycker det är helt värdlöst! De enda bra med julen är när barnen, river upp paketetn. Dom ser så lyckl...

Av Yohanna - 12 december 2013 13:17

 Har du, haft problem me att släppa den som du älskar. För varje dag ifrån varandra känner du dig ensam.Har du, sagt farväl när du önskat dig mer tid. För när ni va tillsammans så klarade du allting.Har du, fått veta sanningen om ensam är stark. Fått...

Av Yohanna - 12 december 2013 13:02

Jag har nu tagit tag i mitt mående jag kan inte må såhär längre, gått 5 år och jag mår lika kasst. Jag sa till min mamma antingen skjustar du mig till pysk i bollnäs elr så ringer du bup. För jag klarar inte av att leva såhär längre. Klarar inte av...

Av Yohanna - 12 december 2013 12:01

Tänkte börja med att berätta om min första kärlek och hur det gick. De tar på mig än idag. Gör fortfarande ont, men de går att leva med det.   När jag var 14 år träffade jag min första riktiga kärlek han tog mig upp på fötter igen. Han var den so...

Presentation


You have no idea how i'm feeling so shut up!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards